10 augusti 2008

Way Out West

Väldigt mycket, väldigt lite, för alltid och ingenstans.

Och man glömmer så fort. Fredag var igår. Igår var inte längesedan. Ändå är allt jag kan erinra mig om bortklingande toner i midnattsmörker. There is no time for us, no time for us, no time for us...
Så kan sägas, och så kan vara men nu är ändå mer än någonsin annars:
Broder Daniel Forever.
Stjärnflickor. Glitter, glitter, glitter, reflekteras i tårar. Slutgiltigt.

För alla som undrar kan jag också presentera svaret på Frågan.
Vem styr över vädret?
Berggren, Henrik Berggren såklart. Totalt fastslutet och otroligt underbart.

Däremot är förmågan att kunna andas, och kunna röra sig inte överskattad. Jag lovar.

Annars var Mando Diao och Franz Ferdinand trevligt.

_


Lördag. Idag.
HåkanHåkanHåkanHåkan

Men först
Sahara Hotnights och N.E.R.D
till exempel

Sen
HåkanHåkanHåkanHåkan
Han är bäst. Han är så bäst att det blir lite för bra för när allt börjar bli lite långsamt (kärlek är ett brev skickat tusen gånger, nu kan du få mig så lätt, det är så jag säger det) blir det lite för fint och sorgligt och känslomässigt förvirrat.
HåkanHåkanHåkanHåkan

Neil Young kan slänga sig i väggen.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Men, AWESOMENESS!XD


Åh, Håkan är en underbart charmerande man. Hade bara hört "Kom igeeeen Leeenaaaa" (nej, jag vet inte vad den heter.:'P) när jag sg honom på Grtönan. Vet inte riktigt om jag fastnade för honom eller hans övertaggade publik bara..;D Bra var det.:D

Anonym sa...

Din lyckans kvinna som har varit där! Såg du Pasific? :) Hoppas du har det fint! kram ida