19 augusti 2008

Intryck

Nytt, nyare, nyast.

Jag har suttit ett tag här också försökt komma på vad jag ska skriva. Det går inte så bra. Det ska inte bli för mycket och inte för lite och inte för nära och inte för långt bort.
Så det blir ingenting.
Lagom finns bara i svenska alfabetet. Och svenska alfabetet innehåller bara en begränsad mängd bokstäver. Inte för att det här någonting med lagom att göra. Eller jo. Kanske.

Vi kan väl säga att vi tar första steget ut någonstans idag. Jag har ingen aning om vart och nej, jag kan absolut inte låta bli att ha ångest över om jag valt rätt väg.
Hejdå.

2 kommentarer:

A Broken Photograph sa...

Ibland så räcker bara några få om inte bara ett ord för o beskriva något. Precis så som du gör och på något magiskt sätt stannar det kvar. Det blir fantastiskt...

Anonym sa...

Du. Det är alltid läskigt. Och ibland väljer man rätt, och ibland väljer man fel. Fast det går ju att ändra sig som tur är (det funkade iallafall för mig)
Lycka till ^^