07 augusti 2008

Karlstad

Jag har varit i Karlstad
Nu blir ni väldigt förvånade med tanke på rubriken
Karlstad är Sveriges kaffegalnaste stad, jag lovar

Karlstad har ett IKEA
där kan man köpa fotoramar
Jag är besatt av fotoramar
och svarta saker med vita stjärnor på
och tåg
och en massa andra saker men dem ska vi inte ta upp nu
helst aldrig

Jag är trött
Jag kan inte få ihop speciellt sammanhängande meningar
Det märker ni nog

Mikaela kommer hem imorgon
det trodde inte jag
så nu blev jag förvirrad
men det är bra

Karlstad är också bra
förresten

Imorgon ska jag till Göteborg
och Way Out West
Det ska regna
Det är inte bra
Men Håkan ska vara där
och Broder Daniel
och en massa andra
Det är bra

Nu har jag skrivit "det är bra" alldeles för många gånger känner jag
Det är inte bra

Godnatt
(nästan).

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du har bara skrivit "det är bra" två gånger lilla vän :* men du får gärna skriva det tusen gånger om du vill för det är bra när saker är bra!

svartvitinuti sa...

Broder daniel är en massa bra.. :D