30 juli 2008

Intriger

Det här inlägget skulle egentligen handla om hur underskattad affären Åhlens är och hur mycket man egentligen borde dyrka den. Jag menar, de har allt, mitt impulsblock är köpt där och jag stör mig inte ens på att de har den för det mesta hemska färgen rött i sin logga och på alla påsar, utan jag rent utav gillar Åhlens-påsar.
Men jag insåg idag att trots detta så är den affären knappast värd att dyrka. I mitt inte alls sistaminutenpresentletande hittade jag ingenting där och blev dessutom ruinerad (nåja nästan, kunde ha blivit) på grund av några pennor, som inte ens var köpta i presentsyfte.

För övrigt är det tragiskt att det bästa stället att köpa cd-skivor på i uddevalla 'centrum' är Willys.

_

Jag knarkar
I'm yours - Jason Mraz
och
When You Say Nothing At All - Ronan Keating
och
Strimmor - Lars Winnerbäck

Inte för att de är direkt bra (jo, Strimmor är) utan därför



(plus att de är de enda låtarna som går att iTunes för tillfället)

1 kommentar:

Fjärilsflickan sa...

You say it best when you say nothing at all.. fast inte du för då får du väl för dig nåt så fåningt som att göra din blogg oaktiv och det vill jag inte för du skriver som en gudinna :D