20 juli 2008

Igår, idag, imorgon

Det var längesedan nu som jag kände alla ord på det sättet. Om ingenting, allting och rakt igenom sammansatta på ett så genialiskt sätt att man inte kan bli allt annat än avundsjuk. Så brukar det vara, och det här gången var det lite extra.
Vill jag inbilla mig, men egentligen var det nog bara jag som inte riktigt det chansen på ett tag. Inte orkat, inte haft tid, inte velat försöka.
Here we go again.

Igår är idag, idag imorgon och imorgon igår.
Så är det för allting går runt, kommer tillbaka och finns kvar.

Barbara Keating
&
Stephanie Keating

_

För alla som är uppmärksamma så, ja, det här var ett inlägg. Det mest seriösa hittills till och med (vilket inte säger speciellt mycket i det här sammanhanget, men ändå).
Jag har nästan bestämt mig för att göra den här bloggen aktiv. Det går som det går.
Lev väl.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Gör den aktiv.
Jag älskar hur du skriver.

Fjärilsflickan sa...

Vem älskar inte hur hon skriver?