23 juli 2008

" Önskar du något att dricka?

Nej... tack... jag... rostar "

Dagen fördrevs med Anna och hennes kompis Alexandra i Uddevalla och på Fjordfestivalen. Där hade vi så mycket att göra.. hosthost. Anna tappade ned sin sko i Bäveån, begåvad som hon är :*
(Det funkar inte att få upp tappade skor i Bäveån med sopborstar, jag lovar)

För övrigt säger jag bara:
lilla lördagslistan!

du behöver inte veta vad du vill
men det behöver vi
vill du vara med så vet du vad du gör
tyck till, tryck till
lilla lördagslistan gör vardag till helg

(bara för att jag är besatt av sportradion)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Skumt att tappa en sko i en å O.o Fast det känns som jag också skulle kunna lyckas med något sånt :P

Anonym sa...

fjordfestivalen i Uddevalla? hörde något om att fjordfestivalen skulle vara där, och Joe Labero. Själv var jag dör idag med isbrytaren Ymer. >8D

Erica sa...

Yes, fjordfestivalen i Uddevalla. Återkommande varje år och typ det enda som händer här (läs: det händer inget här).
Åhå, heter isbrytaren Ymer så låter det bra :>