25 september 2008

Har du tänkt på att vi nästan aldrig lyfter vår blick från marken, mot den svarta rymden ovanför molnen?

Vi försöker se ljuset i morgondagen för det är mycket vackrare än allt det där andra
-onda-

Idag har jag:

# Träffat Linda (Knutknutknut). Det var bra, bättre. Yerba också, för första gången på... länge. Berry kände igen mig, det trodde jag aldrig. Tetete. Och prat om lite allt och lite musik och lite skriveri och lite ganska mycket Håkan.
Kanske, kanske inte, men troligtvis inte.

# Spenderat tid på det näst bästa stället i Wålemarkland, med lite lagom vettskrämda konfirmander och lite lagom knepiga (och väldigt, väldigt bra) ledare.

# Skickat iväg ett mail. (Eller ganska så många fler än ett, men men). Fått svar på det också. Vart det leder får jag se, om det ens leder någonstans.

# Insett att min mobil är försvunnen. Troligtvis ligger den och skrattar åt mig i pappas bil.
(Och just precis nu fick jag ett mail från honom där han sa att han hittat den där haha). Well... om det nu är någon som sökt mig vet ni varför jag inte svarat.

# Skrivit världens mest tråkiga och failande svenskinlämningsuppgift ever. Nu kanske jag överdrvier lite men jag vill bara döda sönder den. En engelskasak också. (Insåg just nu att jag borde utnyttja dig Hanna att rätta mina grammtiskt kassa och allmänt värdelösa skoluppgifter jag tvingas skriva i engelska.. ehehehe :D)

# INTE gjort alla andra skolsaker jag tänkte hålla på med
INTE bestämt hur jag ska göra i helgen
INTE bestämt hur jag ska göra i jul
INTE fått någon ordning på allt som bara snurrar omkring
INTE sovit så mycket som jag skulle
INTE fått någon motivation för att gå till skolan
INTE gjort en väldigt massa andra saker som säkert skulle vara bra att göra
men ni vet
effektivitet är inte min starka sida

3 kommentarer:

ryuzaki sa...

Haha, utnyttja mig när du vill bejbi ^^
Effektivitet är väl aldrig någons starka sida? Inte min heller, i alla fall.

<3

svartvitinuti sa...

Effektivitet är definitivt inte min starka sida heller.. :)

Och på tal om mobiler, så tappar jag bort min var och varannan dag X)

Anonym sa...

Åh, är det THE mail? :'o
Vad sa dom?