30 oktober 2008

Tetris

Så. Äntligen, äntligen har det kommit. Det som alla mina tusentals (host) underbara läsare har väntat på: Tetris!
Bara att börja spela! För varje kloss som faller kommer ni att förstå er på mitt liv lite mer, och för varje rad som försvinner kommer ni inse kärleken i detta fantastiska, tidlösa och genialiska spel!


Annars kan jag känna att min höstlovstorsdag har varit typisk.. lovig (öh?). Och att jag så fallit in i en Winnerbäckperiod igen.

drömmarna och vindarna hjälps åt
så fort man tittar ner så vänder dom hit åt
och sjunger Vart tog den där elden vägen

3 kommentarer:

svartvitinuti sa...

TETRIS ÄGER!

Dt är typ det jag spenderar mina lektioner med :P

"och sjunger Vart tog den där elden vägen "

Asfint (L) <3

SQUEEEEtheSwede sa...

tetris ftw :D och winnerbäck också _
:'D

Anonym sa...

E-ri-ca!
Uppdatera mera ^^