20 april 2011

Kanske borde jag vara ledsnare än någonsin, men faktum är att jag är väldigt glad

så här kommer än lista över alla trevliga saker jag redan hunnit med under första halvan av påsklovet:

* Fika med Richard på Röda Rummet, hallonkaka och äppelmust

* Maskerad på KU, tema S, (fotbolls-)supporter såklart

* Sova hemma hos Martin och Yvette, distriksårsmöte i Halmstaden ("trevligt" är kanske inte rätt ord till att beskriva själva mötet, men kul hade vi ändå)

* Konstatera ytterligare än gång att Mikaela är den bästa människan jag känner

* En väldigt massa How I met your mother-avsnitt

* Lunch på stan, presentletande, omkringpromenerande

* Möte i Ljungskile, på gräsmattan och med solen i ögonen (och spilld mjölk överallt)

* Filmkväll i Forshälla, popcorn, fika och tedrickande

* Allmänbilda AJ lite om saker man måste gjort i Uddevalla: äta wraps i Hasselbacken och hänga i Museiparken

* Jobbat, jobbat och jobbat: pratat framtid, konstaterat att chokladägg smälter i värme och att jag faktiskt tycker om även det äckliga påskgodiset

Inga kommentarer: