16 november 2008

Någonting.

Jag har varit lite dålig på att blogga på sistone, men ni har ju Tetris så det borde inte vara något problem! Men om någon nu mot all förmordan har tröttnat på att spela Tetris tänke jag ge mig på att försöka skriva litegrann.

Idag är det söndag. Söndagkväll för att vara exakt. Även om jag gillar kvällar så gillar jag inte riktigt känslan av att det är just söndagskväll, för det innebär att en tröttsam skolvecka ligger framför mig, fylld av tysk grammatik.
Idag har jag gjort ganska mycket förutom att plugga just tysk grammatik. Det mesta beläget på olika platser i Wålemarkland.

som alltid kommer vara tillnämnat det
fast kanske inte på samma sätt
längre

Och ja, ni ser att jag failar när det gäller skriva korrekta meningar ganska så fort. Jag ödslar all den energin till NaNo. Inte för att det fungerar (och blir korrekt) men ändå.
31 000 ord nu. Det är ganska bra ändå.

Inga kommentarer: